AKÇATEKİR ESNAFINDAN POZANTI BELEDİYE BAŞKANI ALİ AVAN’A ANLAMLI TEŞEKKÜR

22.06.2026 - Pazartesi 17:45


Pozantı Belediyesi bünyesinde hizmet veren Akçatekir Yaşam Park Restoran’da hayata geçirilen yeni hizmet konseptinin ardından, bölgede faaliyet gösteren yerel esnaf alınan karardan duyduğu memnuniyeti dile getirerek Belediye Başkanı Ali Avan’a teşekkür etti.

Yeni Karar Bölge Esnafında Memnuniyet Yarattı

Adana’nın yayla turizminde en önemli cazibe merkezlerinden biri olan Akçatekir mahallesinde, Pozantı Belediyesi tarafından işletilen Yaşam Park Restoran’ın hizmet çerçevesinin güncellenmesi, çevredeki ticari işletmeler tarafından büyük bir takdirle karşılandı. Tesiste sadece kahvaltı, tatlı, çay, kahve ve dondurma servisine geçilmesi ve ızgara çeşitlerinin menüde yer almaması, bölgede aynı sektörde faaliyet gösteren yerel işletmelerin yüzünü güldürdü.

Esnaftan Ortak Mesaj: “Hakkımız Gözetiliyor, Ekmeğimize Saygı Duyuluyor”

Uygulamaya konulan yeni konseptin ardından bir araya gelen Akçatekir bölgesi esnafı, kararın ticari faaliyetlerine sağladığı olumlu yansımalara dikkat çekti. Yerel işletme sahipleri, ortak bir açıklama ile duygularını şu sözlerle ifade etti:

“Belediyemize ait olan Yaşam Park Restoran’da, doğrudan bizim alanımız olan ızgara ve benzeri yemek servislerinin yapılmaması, biz yerel işletmecilere duyulan saygının en büyük göstergesidir. Taleplerimize kulak veren, ticari faaliyetlerimizi sürdürebilmemiz için bizimle aynı yolda yürüyen ve hakkımızı gözeten Belediye Başkanı Ali Avan’a tüm Akçatekir esnafı olarak şükranlarımızı sunuyoruz.”

“Ortak Akılla, Omuz Omuza Yürüyoruz”

Bölge esnafından gelen teşekkür mesajlarının ardından konuya ilişkin bir değerlendirmede bulunan Pozantı Belediye Başkanı Ali Avan, ilçenin kalkınmasında birliğin ve istişarenin önemine vurgu yaptı. Başkan Avan, şu ifadeleri kullandı:

“Üretken Belediyecilik vizyonumuzun en temel unsuru, attığımız her adımda vatandaşlarımızla istişare kültürünü canlı tutmak ve her zaman ortak akılla hareket etmektir. Adana’mızın incisi olan ilçemizde hayata geçirdiğimiz her hizmet ve proje, bu birlik ve beraberliğimizin bir yansımasıdır. Mahallelerimizin potansiyelini en üst seviyeye çıkarırken, sokaktaki her bir ferdimizin düşüncesini dinlemeye devam edeceğiz. Birlikte yürüyecek, omuz omuza vererek Pozantı’yı hak ettiği yarınlara taşıyacağız. Bölgede bir çok vatandaşımızın ortak söylemi gençlerin Akçatekir’e gelmemesidir. Bizde bunu değerlendirerek Restoranımızı biraz daha gençlerin gelebileceği alana çevirmek için çalışıyoruz. Hemen önünde çalışmalarına başladığımız yeni mesire alanı ve park çalışmalarımızla bölge hem bir spor merkezi hem de gençlerin yoğun geleceği bir alan olacak.”


Kaynak

YORUM YAZ